Turbonomic od IBM – jak najlepiej optymalizować zasoby?

BLOG-ART-14_19.12

W dzisiejszym świecie biznesu, efektywne zarządzanie zasobami IT jest kluczowe dla sukcesu i wydajności operacyjnej firm. Turbonomic od IBM to rozwiązanie, które nie tylko optymalizuje infrastrukturę IT, ale także generuje konkretne korzyści biznesowe.

Nasz Key Account Manager, Maciej Bistułański na pytanie dlaczego warto wdrożyć Turbonomic w swojej organizacji odpowiada: To pytanie, z którym bardzo często się spotykamy, a odpowiedź przychodzi bardzo szybko! Turbonomic na te chwilę to jest bezkonkurencyjny produkt! Możliwość optymalizacji infrastruktury IT zwiększa wydajność operacyjną i pozwala na reagowanie na zmiany w czasie rzeczywistym, co jest w obecnych czasach niezwykle istotne.

🔧 Efektywność kosztowa

Turbonomic od IBM umożliwia dokładne monitorowanie i zarządzanie zasobami IT, minimalizując nadmierne koszty poprzez inteligentne alokowanie zasobów w czasie rzeczywistym. Optymalizacja wydajności i efektywności zasobów IT prowadzi do redukcji nakładów finansowych, zapewniając jednocześnie zachowanie wysokiej wydajności systemów.

💡 Zwiększenie wydajności i dostępności

Dzięki zaawansowanej analizie danych i precyzyjnym prognozom, Turbonomic umożliwia zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy, co przekłada się na zwiększenie wydajności i dostępności systemów informatycznych. To prowadzi do zminimalizowania przestojów, co z kolei wpływa na zwiększenie produktywności całej organizacji.

📈 Elastyczność i skalowalność

Turbonomic od IBM oferuje elastyczność w dostosowaniu się do dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesowych. Możliwość szybkiego reagowania na zmiany w obciążeniu zasobów pozwala na skalowanie infrastruktury zgodnie z potrzebami, co zwiększa elastyczność działania i umożliwia szybkie adaptowanie się do zmieniającego się środowiska biznesowego.

Zapraszamy do kolejnych odcinków naszej serii Cloudware Answer, w której tym razem skoncentrowaliśmy się na narzędziu Turbonomic od IBM!

O autorze

Natalia Prochowska

IT Content Expert | Social Media Manager

Podobne artykuły

pl_PLPL

Key Account Manager

Dział HANDLOWY

Forma zatrudnienia: B2B, UoP

Doświadczenie: Minimum 2 lata w sprzedaży

Miejsce pracy: Stacjonarnie w siedzibie firmy/ Hybrydowo

Oferta
Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Obsługa kluczowych Klientów i aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych,
  • Dbałość o utrzymywanie relacji na najwyższym poziomie – traktujemy Klienta tak jak sami chcielibyśmy być traktowani 😊
  • Pozyskiwanie wysokobudżetowych projektów IT,
  • Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie całej oferty firmy,
  • Prowadzenie procesu sprzedaży od zapytania po złożenie oferty – prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje umów i negocjacje cenowe,
  • Monitorowanie rynku – bo wiemy, że warto być na bieżąco w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów,
  • Realizowanie założonych planów sprzedaży,

Wymagania:

  • Doskonała znajomość wybranego segmentu rynku – masz już zbudowane pewne relacje w danym sektorze 👥,
  • Umiejętność budowania relacji z Klientem na szczeblu zarządczym,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu rozwiązań infrastrukturalnych i software’u wspomagającego decyzje biznesowe,
  • Otwartość do wystąpień przed kamerą oraz umiejętność przemawiania podczas konferencji i innych wydarzeń branżowych – mile widziane
  • Cenimy osoby zaangażowane, nastawione na osiągnięcie celu oraz samodzielne!

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.