HPE GreenLake – czym wyróżnia się na tle innych rozwiązań?

BLOG-ART-06_01.09

Rozwiązania chmurowe stały się integralną częścią dzisiejszego świata technologii. Większość z nas wie, że narzędzia posiadające wiele możliwości są niezbędne do sprostania dynamicznym wymaganiom biznesowym. Jednak wybór odpowiedniej usługi chmurowej może być trudnym zadaniem, biorąc pod uwagę różnorodność ofert na rynku, czy też ich złożoność. Jaki wybór będzie dla naszego biznesu najlepszy? Z odpowiedzią przychodzi nam nowoczesna platforma GreenLake od HPE, czym jednak różni się od innych, podobnych rozwiązań? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć!

Model oparty na subskrypcji

W przeciwieństwie do tradycyjnych usług chmurowych, które wymagają płacenia za wszelkie, często nieużywane zasoby, HPE GreenLake oferuje elastyczne rozliczenia, w których płacisz tylko za rzeczywiste wykorzystanie zasobów. To oznacza, że możesz łatwo skalować zasoby, tak aby dostosować się do zmieniających się potrzeb biznesowych. Model subskrypcyjny daje przedsiębiorstwom większą kontrolę nad kosztami i pozwala osiągnąć bardziej efektywne wyniki.

Bezpieczeństwo danych jako priorytet!

Bezpieczeństwo jest dla współczesnych firm najważniejszym priorytetem. HPE GreenLake stawia ogromny nacisk na bezpieczeństwo danych i prywatności. Platforma ta oferuje zaawansowane narzędzia i mechanizmy ochronne, które pomagają chronić dane przed nieautoryzowanym dostępem, utratą lub naruszeniem. HPE GreenLake zapewnia również zgodność z różnymi standardami branżowymi, co jest szczególnie ważne dla organizacji działających w sektorach, takich jak opieka zdrowotna, sektor publiczny, czy finanse.

Klient nie zostaje sam!

HPE oferuje szeroką gamę usług doradczych, wdrożeniowych i obsługujących cały cykl życia usług chmurowych. Klient w przypadku potencjalnych problemów, czy też pytań – nie zostaje sam! Co pomaga przedsiębiorstwom w pełni wykorzystać potencjał platformy. Zespół ekspertów HPE jest dostępny dla Klientów zawsze kiedy jest taka potrzeba.

O autorze

Natalia Prochowska

IT Content Expert | Social Media Manager

Podobne artykuły

pl_PLPL

Key Account Manager

Dział HANDLOWY

Forma zatrudnienia: B2B, UoP

Doświadczenie: Minimum 2 lata w sprzedaży

Miejsce pracy: Stacjonarnie w siedzibie firmy/ Hybrydowo

Oferta
Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Obsługa kluczowych Klientów i aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych,
  • Dbałość o utrzymywanie relacji na najwyższym poziomie – traktujemy Klienta tak jak sami chcielibyśmy być traktowani 😊
  • Pozyskiwanie wysokobudżetowych projektów IT,
  • Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie całej oferty firmy,
  • Prowadzenie procesu sprzedaży od zapytania po złożenie oferty – prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje umów i negocjacje cenowe,
  • Monitorowanie rynku – bo wiemy, że warto być na bieżąco w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów,
  • Realizowanie założonych planów sprzedaży,

Wymagania:

  • Doskonała znajomość wybranego segmentu rynku – masz już zbudowane pewne relacje w danym sektorze 👥,
  • Umiejętność budowania relacji z Klientem na szczeblu zarządczym,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu rozwiązań infrastrukturalnych i software’u wspomagającego decyzje biznesowe,
  • Otwartość do wystąpień przed kamerą oraz umiejętność przemawiania podczas konferencji i innych wydarzeń branżowych – mile widziane
  • Cenimy osoby zaangażowane, nastawione na osiągnięcie celu oraz samodzielne!

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.