Czy naprawdę musimy uważać na każdy link, w który klikamy?

BLOG-ART-07_31.07

Wraz z rozwojem technologii hakerzy znajdują coraz bardziej kreatywne sposoby przeprowadzania ataków hakerskich. Czasy się zmieniły – i warto to przyznać. Przykładowo: gdy klikamy w wysłany nam link to od razu sprawdzamy, czy nie wygląda on dla nas podejrzanie – nieświadomie stosujemy właśnie strategię ograniczonego zaufania.

Zero Trust natomiast działa pod założeniem „nigdy nie ufaj, zawsze sprawdzaj”. Powinniśmy traktować każdego użytkownika, urządzenie lub aplikację próbujące uzyskać dostęp do sieci jako potencjalnie złośliwe, dopóki nie udowodnią swojej niewinności.

Jakie są główne zasady strategii Zero Trust?

Edukuj swoich pracowników!

Częste szkolenia oraz edukacja w zakresie bezpieczeństwa jest niezwykle istotna. Wpływa ona również na zwiększenie świadomości bezpieczeństwa wewnątrz organizacji.

Nie ufaj nikomu i niczemu!

Podejście „Zero Trust” zakłada, że każde urządzenie i połączenie w sieci stanowi możliwe zagrożenie i musi być autoryzowane. Stosując to podejście traktujemy każdego użytkownika, urządzenie lub aplikację próbujące uzyskać dostęp do sieci jako potencjalnie niebezpieczne.

Kontroluj przyznawanie dostępów!

Podejście Zero Trust IBM podkreśla przyznawanie minimalnego poziomu dostępu wymaganego dla użytkowników, urządzeń i aplikacji do wykonania ich konkretnych zadań. Ścisłe ograniczenie uprawnień znacznie wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa zasobów w naszej firmie.

O autorze

Natalia Prochowska

IT Content Expert | Social Media Manager

Podobne artykuły

pl_PLPL

Key Account Manager

Dział HANDLOWY

Forma zatrudnienia: B2B, UoP

Doświadczenie: Minimum 2 lata w sprzedaży

Miejsce pracy: Stacjonarnie w siedzibie firmy/ Hybrydowo

Oferta
Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Obsługa kluczowych Klientów i aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów biznesowych,
  • Dbałość o utrzymywanie relacji na najwyższym poziomie – traktujemy Klienta tak jak sami chcielibyśmy być traktowani 😊
  • Pozyskiwanie wysokobudżetowych projektów IT,
  • Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie całej oferty firmy,
  • Prowadzenie procesu sprzedaży od zapytania po złożenie oferty – prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje umów i negocjacje cenowe,
  • Monitorowanie rynku – bo wiemy, że warto być na bieżąco w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów,
  • Realizowanie założonych planów sprzedaży,

Wymagania:

  • Doskonała znajomość wybranego segmentu rynku – masz już zbudowane pewne relacje w danym sektorze 👥,
  • Umiejętność budowania relacji z Klientem na szczeblu zarządczym,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu rozwiązań infrastrukturalnych i software’u wspomagającego decyzje biznesowe,
  • Otwartość do wystąpień przed kamerą oraz umiejętność przemawiania podczas konferencji i innych wydarzeń branżowych – mile widziane
  • Cenimy osoby zaangażowane, nastawione na osiągnięcie celu oraz samodzielne!

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.